2006-10-17

Helt uppenbart är ju att detta är en smutskastningskampanj. En välregiserad sådan. Och jag hade ogillat den lika mycket om det hade vart sossar vid makten.

Detta är en av orsakerna till varför jag har slutat att betala för Aftonbladet och Expressen och jag försöker så långt som möjligt att inte sponsra de företag som köper reklam där. Jo, det är svårt att helt och håller bojkotta, men man kan i vart fall tänka tanken.

Men vart har man hittat denna barnvakt. Jag hoppas nästan att Borg avslöjar hennes namn så hon inte kan dölja sig bakom anonymiteten. Vilken jävla snyfthistoria. Hon var 16 år gammal och då vet man vad svartarbete är. Det får man lära sig i skolan. Komma här nästa 10 år senare och gnälla är och förblir mycket lägre än Glocalnets bredbandspriser och det mina damer och herrar är lågt. Mycket lågt. Så lågt att det är patetiskt med samtidigt mycket skrattretande.

Fattar inte hon hur mycket hon gör bort sig.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,909541,00.html